Champagne anyone?:)







4 comments:

  1. nu inca:)dar vreau sa o fac.
    sunt gelatina cu apa cuburile. trebuiau facute mi inalte. next time:)

    ReplyDelete
  2. Ce faci tu se numeste arta! :D imi place foarte mult un tort facut de tine si as vrea sa il comand pentru majoratul fratelui meu..imi poti lasa te rog un numar de contact? multummmesc :)

    ReplyDelete
  3. Îți doresc mult noroc dacă te hotărăști să lucrezi și cu Isomalt, este ”fun” dar să știi că-i destul de costisitor, părerea mea este că nu merită - nu doar din cauza costului, dar și din alte motive: alte ”mold”-uri, alte tehnici, alte scule, alte proceduri care depind și de temperatura și umiditatea mediului ambiant, alte... alte... etc... Singurul avantaj: este bun pentru diabetici (adică ”safe”, nu recomandat!) Oh, cuburile de gheață sunt okay, există (cel puțin aici în SUA) tot felul de ”ice trays”: steluțe, semi-cercuri/semi-sfere, peștișori, bastonașe, baghete, cranii, fructe... etc, etc, etc, nu doar cuburi... Îți doresc succes și de acum înainte, te pup și te îmbrățișez cu mult drag!

    ReplyDelete