Smurf cake








11 comments:

  1. WOW!!! Inca o capodopera pe care numai tu, draga mea, o puteai crea! Felicitarile mele!!!

    ReplyDelete
  2. Felicitari!... Foarte frumos!... Eu te admir pentru verticalitattea torturilor tal!... Nu stiu cum poti sa faci aveste torturi!... Chiar nu imi pot da seama cum pot sta asa, pe vertiala si sa arate si atat de reusite!...

    ReplyDelete
  3. Ioi ce fain e si urias!!! Mie imi place... serios.
    Pupici

    ReplyDelete
  4. Felicitari, tortul este ...bestial!!!!

    ReplyDelete
  5. OMG SO BEAUTIFUL!!sa-ti deschizi sc de decorat..ma inscriu:)

    ReplyDelete
  6. Draga mea esti incredibila, esti fenomenala, cum poti sa realizezi aceste capodopere? iti admir toata munca, stiu ca nu e usor dar tot ceea ce este facut din pasiune merita toate eforturile noastre.
    Sa ai o zi binecuvantata,te pup!

    ReplyDelete
  7. Deci...e MORTAL!Foarte tare! Felicitari, Giovanna!

    ReplyDelete
  8. ohooo! super strumf!

    ReplyDelete
  9. Esti fenomenala!!! Arata superb, tare mi-ar placea sa vad cum faci! :) Pup!

    ReplyDelete