salam de biscuiti - intr-o forma noua

Dupa cum am promis ieri, am sa va arat azi ce mai puteti face din compozitia de salam de biscuiti, ca sa arate mult mai original, mai distractiv si frumos, si in acelasi timp fff usor e realizat.
Din compozitia de salam de biscuiti, formati bile, de marimea unei chiftelute. apoi implantati in ele o paleta de cafea de unica folosinta, sau ce aveti prin casa. Eu am folosit frigarui de unica folosinta, ce aveam prin casa, ca nu le-am facut pentru o ocazie anume, ci doar asa de incercare, pentru ca aveam ceva ramasite de la porche-ul facut ieri.
Le puneti apoi putin la frigider sa se intareasca bine. Apoi topiti ciocolata si va puneti intr-un bol confetti pentru decorat(nu stiu cum se numesc), de care va place, de care gasiti. Puteti folosi nuca de cocos, alune macinate, ce doriti voi.Da-ti bila prin ciocolata si apoi prin confetti.
Ele fiind reci ciocolata sa intareste f repede. trebuie sa va miscati destul de repede. Eu dupa ce le-am decorat le-am lasat afara la temperatura camerei si au fost delicioase. invelis crocant si inauntru o pasta moale, super bun. Daca stau la frigider va fi si interiorul tare. deci ar fi bine sa fie scoase din frigider cu vreo 2 ore inainte de a fi servite.
Vi le recomand. Ideale pentru partyuri de copii si nu numai.
Va pun acum poze step by step sa vedeti mai bine despre ce e vorba.








No comments:

Post a Comment